Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

  • Sanal Ofisin Faydaları Nedir ?

    Sanal - Pratik  Ofis sahibi olmanız halinde resmi bir işyeri adresine kavuşursunuz. POS cihazı bağlatabilir, yazışmalarınızı online takip edebilirsiniz. İşyeri  kirası, stopaj, abonelikler gibi sorunlar ve evrak işleri ile uğraşmazsınız. 

  • Hazır Ofisin Faydaları Nedir?

    Hazır ofis sisteminde müşterilerimiz, yatırım yapmadan, aidat, stopaj ve fatura  ödemesi olmadan, , temizlik, güvenlik, sekretarya, mutfak vb. personel giderleri olmadan, kendi PC yada LAPTOP'unu getirerek tüm ofis sorunları ile uğraşmadan kendilerine tahsis edilmiş tekenoloji ile donatılmış kendi ofislerinde sadece işlerine odaklanarak çalışabileceklerdir. 

  • Kısa süreli sözleşme yapabilir miyim?

    SUNOFİS ofisleri müsait olması durumunda kısa süreli kullanım uygundur. SUNOFİS’te çok düşük ücretlerle bir kişinin de çalışabildiği açık ofis masaları hizmete sunulmaktadır.

  • IP santral özelliği nedir?

    Ofisinizin şirketiniz adına ister aktarmış olduğunuz şahsi sabit telefonunuzu isterseniz SUNOFİS tarafından tahsis edilen telefonunuzu şirketinizin karşılama mesajı*  ile cevaplıyoruz.

  • Sanal Ofis Nedir?

    • Home Office olarak çalışan, sürekli ofis dışında olan, prestijli ofis adresi kullanmak isteyen, 
    • Sabit telefon hattına(sabit ücreti olmadan) ve sekretarya hizmetine  sahip olmak isteyen,
    • POS bağlamak için resmi adres ihtiyacı olan,  
    • girişimci ve mevcut işletmecilerin kullanabileceği ofis hizmetimizdir.